יום שני, 19 באוקטובר 2009

חדשות חדשות חדשות

19.10.09

העיתון הפלסטיני "אל-מנאר"
1. בשל הקשיים בהם נתקלת מצרים בתיווך בין הפלגים הפלסטינים, הוחלט על כינוס חירום של שרי החוץ של הליגה הערבית. מצרים מרימה ידים ואינה מעוניינת יותר לטפל בתיווך הבין פלסטיני לבדה וברצונה להגיש במהלך כינוס החירום דו"ח מפורט של המצב בין פת"ח וחמא"ס ולהעביר את התיק לטיפולה של הליגה הערבית.
העיתון הלונדוני "אל-שארק אל-אווסט"
2. מקור מצרי בכיר מסר כי הסכם הפיוס הפנים פלסטיני מוכן לחתימה ולא נתון כעת למשא ומתן על פרטיו. המצרים דחו את הגעת המשלחת של חמאס היום לקהיר. המצרים אינם מוכנים לערוך תיקונים בטיוטת ההסכם.
3. מקור מצרי בכיר מכחיש כי התקיימה פגישה בין בכירים איראנים וישראלים בקהיר אשר דנו בתוכנית הגרעין האיראנית. ע"פ השמועה הפגישה נערכה בקהיר בצידי הועידה הבינ"ל למניעת הפצה של נשק להשמדה המונית. ידיעה זאת מגיע בדיוק לאחר שלפני יומיים נתן שר החוץ הרוסי סרגיי לברוב ראיון ברוסיה לערוץ "רוסיה היום" ואמר כי ישראל ואיראן צריכות לנרמל את היחסים בינהן וכי תרחיש כזה הוא לא בלתי אפשרי (מעניין!!!)
סוכנות הידיעות הסעודית
4. נשיא הרשות, עבאס יגיע מחר ה- 20.10 לביקור רשמי בקהיר ויפגש עם עמיתו המצרי, מובארכ. לשיחות בנוגע לחידוש המו"מ בין ישראל והרשות. ואי ההגעה להבנות על היוזמה המצרית בין חמאס ופת"ח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה