יום רביעי, 5 במאי 2010

ראיון עם נשיא איראן - אחמדינג'ד

5.5.10
העיתון הלבנוני "אל-נהאר"
אחמדינג'אד: ישראל תחוסל במידה ותצא למלחמה נגד סוריה ולבנון

בראיון שהעניק נשיא איראן, אחמדינג'ד בסיום כינוס האו"ם בנוגע ל"אי הפצתו של נשק להשמדה המונית" לעיתון הלבנוני "אל-נהאר" הבהיר הנשיא האיראני כי במידה וישראל תתקוף שוב את סוריה ולבנון זו תהיה המלחמה האחרונה של הישות הציונית על שתי מדינות אלו וכי איראן תגן על שתיהן.

"הישות הציונית היא ישות אשר שולטת באמצעות הצבא שלה או במילים אחרות נתמכת על ידי הצבא בעשורים האחרונים, ועל כך מעידות המלחמות הרבות שבעברה [...] "ישנה הנחה מוטעת כי מדינה בעלת יכולות צבאיות לא ניתן להביס; במלחמה בלבנון וברצועת עזה ההנחה הזאת נופצה ונרמסה ולכן במידה ולא יהיה שינוי הישות הציונית תגיע לסופה".

ודעתי היא: "משום שהם רוצים להציל את עצמם הם מעוניינים במלחמה נוספת ולכן עושים כל שביכולתם ליצור פרובוקציה אם עם סוריה או עם לבנון בכדי שיוכלו לצאת למלחמה נוספת., אך כיום הם עדיין לא בטוחים אם זה יהיה הצעד הנכון עבורם משום שהם אינם יכולים להעריך מה יהיו תוצאותיה של מלחמה כזאת" [...] "לדוגמא במקרה של עזה הם חשבו שפלישה לעזה תשפר את תדמית הצבא שלהם אבל אני אומר לכם כך: המצב באזור הוא כזה שאם הישות הציונית תצא למלחמה חדשה יגיע סופה של הישות הזאת מהר מאוד" [...] "הסיכוי לניצחון מול סוריה ולבנון הוא אפסי ומול עזה הוא כמעט אפסי". אחמדינג'ד הבהיר כי לדעתו במידה וישראל תתקוף שוב זאת תהיה המלחמה האחרונה שישראל תוכל ליזום וזה יהיה סופה של הישות הציונית.

וכמו כן הדגיש כי "ישראל אינה מסוגלת לעשות שום דבר נגד איראן , אין לה את היכולות לכך". בנוסף ציין כי אפילו סוריה ולבנון מסוגלות להוריד את ישראל על הברכיים" [....]"המשטר הציוני הובס ע"י ארגון חזבאללה אז שערו לכם מה יקרה לו במידה ויעמוד מול סוריה ולבנון"

אחמדינג'ד תיאר את הציונים כאוהבי שפיכות דמים, אוהבי מלחמות וכי הם רואים את קיומם באזור רק ע"י מלחמות וכי הם אוהבים לראות את סבלם של האחרים. "אבל במקרה של סוריה ולבנון זאת תהיה סופה של ההרפתקה והם יודעים מה תהיה התגובה במידה ויצאו להרפתקה נוספת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה